domingo, 1 de noviembre de 2009

La meva llengua.


Per començar vull demanar un favor a la gent catalanoparlant que entri en aquest blog: si us plau cada cop que veieu alguna errada ortogràfica, d´expressió o qualsevol castellanisme als meus texts digueu-m´ho per poder-ho corregir.

El meu idioma, tant matern com patern, és el castellà i per a mi seria molt més cómode de fer aquest blog en castellà. He nascut i viscut tota la meva vida a Catalunya i sóc català, tant, o més que qualsevol altre. El dia que la meva nació aconsegueixi la normalitat lingüística, i per mi això vol dir que Catalunya tingui el català com a unica llengua oficial, em plantejaré la idea de fer aquest blog en la meva llengua materna (el castellà). Fins llavors (com a català) em sento en la obligació moral de fer aquest blog en llengua catalana.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Deixa aquí els teus comentaris i opinions.